Eld!

Igår bakade jag en supersats bullar som försenad födelsedagspresent till min mor. Mitt i baket ringde Ludde. Den jäveln. Superstress -  baka färdigt, åka till Odenplan och hämta grejer, åka ut till Råcksta. Hade inte tillräckligt med soppa för poisen, men jag kunde blåsa lite iallafall. Det gick rätt bra, tycker jag. Caal hade köpt en orbliknande liten sak, en eldfluga! http://flerbollar.e-butik.se/?artnr=6040
Jag vill SÅ ha en sådan! Coool... Känner mig lite idiotisk i deras sällskap, då jag faktiskt inte kan någonting, men jag är glad att jag får öva åtminstonde några ggr/år. Efteråt blev det te och våfflor, och jag lyckades bli förlåten min timmas försening med en påse bullar.
Idag skall jag träffa Sara de Haas och Linn. Är det tänkt. Det har hetat så rätt länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback