Helg-sol-yr-lycka

Flyt. I högsta grad. Ingrid och eld i fredags, och idag gick jag på Street med Sara och Linn. Köpte stora röda byxor. Pengarna flyger, köpte bok igår också. Har över huvud taget syndat mycket denna helg, vräkt i mig våfflor, bullar och kakor. Usch. Nu är det gurka som gäller.
Hursomhelst, sedan hamnade jag och Sara ute i Årsta på ett släktfika med hennes före detta granne + lite släkt. Allmänt skumt, men mycket trevligt. Svängde förbi Ingrid på vägen hem, sedan började jobbigheter med att städa och packa och släpa tunga tunga saker hem till pappa. Min rygg kved rätt ordentligt. Sedan har jag pratat i telefon resten av kvällen, och imorgon skall jag träffa Karro och Eva, dock separat.

Status Kittelfjällsbussen: Christina viskar i mobilen med Idriss, övrigt pack sover i sina knöliga buss"sängar".
Status mammarelation: Bråk går över så fort och bra mellan oss.
Status mumin: Köpt och läst "Småtrollen och den stora översvämmningen". Den var inte så muminaktig, men söt. Den skall jag läsa för någon trevlig unge om jag hittar en. Hittat och läst "Trollkarlens hatt". Men åh! den är typiskt bra. Trädgårdsfest is the shit.
Status huldror: Skall folk leka pumor? På ett lajv i Sverige? Mja. Gnällduon Knytt och Elda rycker ut.
Status rum: Mamma har rätt, jag har allvarliga problem. Stökighetsgraden stiger oroväckande fort vad jag än gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback