Snörvel

Jag är sjuk, och det är inte ett dugg synd om mig. Jag skall nämligen börja ta tag i mig själv (vilket jag visserligen skall göra varje vår, men så blir jag lite bättre på sommaren också). Först och främst skall jag gå ned i vikt (beach 06 närmar sig med stormsteg), bli lite snyggare rent allmänt (kläder! Måste handla! Nu!) jag skall sluta gnälla och jag skall bli trevligare. Och, typ, få bra betyg, men det verkar gå okej. Imorgon skall jag träffa lite icke-skola-folk igen, det är nämligen scoutmöte. Tjoho!
Jag skall vara så trevlig så...
Men det är ju inte vår, det snöade nyss. Så ifall inget blir som jag har tänkt kan jag ju alltid skylla på det :)

Eh, ja, jag tänker lite för mycket när jag är sysslolös. Men någon gång skall man ju kompensera också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback